"Your nails doesn't always have to shine, it must be love"

keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Uudistuksia! ♡

Jotkut onkin tässä jo huomannut että oon tehnyt uudistuksia blogin ulkoasuun, ja lisännyt tiettyjä asioita. Ulkoasusta sen verran, että blogi on saanut uuden taustan ja Fonttia on muutettu jokapuolelle vähän enemmän mun tyyliseksi. :) Lisäksi olen lisännyt sivuja: mm. Cricsu (Tällä sivulla on pikkuruinen tietopaketti minusta) ja Arvonnat (Sinne laitan käynnissä olevia arvontoja). Sivupalkkiin on myös ilmestynyt tunnisteet-osio. 
Parhaimpana uudistuksena lienee varmaan se, että pääsette vihdoinkin mun puhelinkuvistani eroon! Meinaan otin valtuudet ottaa poikaystäväni kameran käyttöön. :D Ei silti kannata herättää liikaa odotuksia sen suhteen, koska kyseinen kamera on maksanut vain vähän päälle satasen ja on ihan normi kamera. Hiukan vaikea siitä oli etsiä parhainta mahdollista asetusta juuri kynsien kuvaus tarkoitukseen.. mutta parhaimpani olen tehnyt! 

C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti