"Your nails doesn't always have to shine, it must be love"

torstai 23. tammikuuta 2014

Ostoksia & Berry Glitter ♡

Oon ollut reippaana tänään ja heräsin aamusta kaverini Minnan kanssa kiertämään ideaparkkia. Tarkoitushan mun ei ollut ostaa mitään.. mutta H&M, Ginatricot, Cubus ja Kicks vaan sattui olemaan täynnä hyviä alennuksia ja tarjouksia.
Ensimmäisenä ostin H&M:stä paketin johon sisältyi mm. Handcreme ja Cuticle nail cream joita mulla ei ennestään ole ollut. Mun onnekseni paketti oli 50% alennuksessa ja hintaa jäi vain 2e ja risat. :)
(Mistä lie viila saanut osumaa) :o

Seuraavaksi käytiin Cubuksella jonka poistomyynnistä mukaan tarttui Dependin kultainen glitterlakka hinnalla 1e! :)

Ginatricosta löysin lisää lakkoja mm. Topcoat, Berry Glitter sekä Puff Powder.
Hintaa näillä kolmella yhteensä oli 9.95e Puff Powder olisi saanut olla creme..

Tärkeimmät ostokseni tein Kickistä. Nimittäin Dependin rakennekynsitippejä kera liiman. Koska kicksistä poistuu valikoimista korut, sai valita minkä tahansa korun kaupanpäälliseksi kun osti normaali hintaisen tuotteen. Valitsinkin ihanat timantti korvakorut. :3


Kynsipaketilla oli hintaa 11,00e 


Korvakoruilla olisi ollut hintaa 15,00 e :)




Heti kotiin päästyä ei muutakun kynsien laittoon! Yllätyin että noi tipit ei ollutkaan koko kynnen. Kun vasta kotona katoin pakettia tarkkaan. Eli liimasin noin kolmannelle osalle kynttä ja viilasin rajan tasaiseksi. Lakkaukset näytti tältä:



Hetken aikaa oltuani niiillä päädyin ottamaan lakat pois. :)


C







4 kommenttia:

  1. Ooo upeet korvakorut! :D oon niin innostunut korviksista, kun vastikään hankin reiät (ai vähän myöhään? :D) Oon hamstrannut niitä ihan törkeesti, heh. Vielä puuttuu tollaset roikkuvat, näyttävät yksilöt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Parempi myöhään kun ei milloinkaan! :D Mä rakastan itekkin hurjasti korviksia, ja varsinkin tollasia timanttisia ja roikkuvia. :3

      Poista