"Your nails doesn't always have to shine, it must be love"

keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Vaaleanpunainen pitsi mani ♡

Taas kerran pääsen esittelemään teille vaaleanpunaiset kynnet. ;) Ei tullut varmaan yllätyksenä. Mun on pitänyt jo hetken aikaa toteuttaa pitsikynnet, ja oon harkinnut siitä tehdä tutoriaalinkin. (onko tarpeellista?)
Pitsikynnet on mulle sellainen turvallinen lakkaus, ja harvoin siinä epäonnistun. Tälläkin kertaa koin onnistumisen tunteita. Tosin olisin kyllä voinut ehkä hiukan siistimmin lakata.. vaikkakin oon erittäin ylpeä että kynsinauhat ei ole täynnä lakkaa. :D Tästä voipi ajatella että edistystä tapahtuu myös minunkin kohdallani! 
Pitsilakkauksien värilakaksi pääsi Essien splash of grenadine. Kun olen noita essieitäni testaillut viimeksi, totesin että läpikuultavuus on aika kamala tämän lakan ja lapiz of luxuryn kohdalla. Mutta ihme kyllä tälläkertaa essie peitti hyvin kahdella kerroksella. (go essie!) :)
Tälläiseltä näytti lopputulos ilman päällyslakkaa:

Käytetyt lakat:
Mavala - Super Base
Essie - Splash of grenadine
O.P.I - White Base
O.P.I - Top Coat
+ Dotting tool

PS. Toivottavasti nämä kameran kuvat on edes vähän mieluisempia kuin puhelinkuvat.



C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti