"Your nails doesn't always have to shine, it must be love"

maanantai 2. joulukuuta 2013

Dream catcher & ostoksia ♡

Eilen kokeilin jotain mitä oon aina halunnut kokeilla, eli unisieppari kynsiä. Katsoin yhdestä tutoriaalista mallin kuinka unisieppari tehdään ja rupesin valitsemaan lakkoja. Halusin pohjalle jotakin neutraalia ja "rauhoittavaa", ja päädyin Nails Mattin Metallin harmaaseen lakkaan joka sopii mun mielestä todella hyvin tähän unisieppari teemaan.


Ja tadaa! Koin taas onnistumisen tunteita. En ole koskaan kokeillut tehdä höyhentä ja nyt ensimmäisellä kerralla se onnistu omasta mielestäni  hyvin.  siis tyytyväisinä ollaan lakkauksiin. :) Paitsi itse tuossa siepparissa olisin voinut olla vähän tarkempi.. Mutta ensimmäiseksi sieppariksi se kelpaa. Täytyy kyllä ehdottomasti kokeilla joskus uudestaan. 

Kävin tokmannilla perjantaina kaverin kanssa kun se kävi hakemassa joululahjoja, ja löysinhän mä sieltä itsekin jotakin.. Meinaan Flormarin kone helsinki lakka-laarin varustettuna tarjouksella: 2 lakaa 3,00e. Vaihtoehtoja olis ollut niin monia mutta päätin ottaa vähän erilaisempia lakkoja kun yleensä. Mukaan tarttui True colour glitter-lakka ja hennonvihreä Light summer. Kämpillä ei ollut swatchaus kiekkoa mukana joten swatchasin lakat valkoiselle paperille:



Light summer oli pieni pettymys.. Ihan litkua. :/ No eipä ollut suuri menetys.
Ehkäpä mä keksin sille jonkun käyttö tarkoituksen. Glitter-lakkaan oon kyllä positiivisesti yllättynyt. Vihdoinkin hyvä ostos. :)

Dream catcheriin käytetyistä lakoista ei valitettavasti ole vielä kuvaa. Tulen sitten päivittelemään.



C

2 kommenttia: