"Your nails doesn't always have to shine, it must be love"

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

O.P.I Neon Revolution ♡

Tänään ollut todella hyvä päivä! :) Joululoma alkoi, uuden vuokra-asunnon hakemus tehty ja kotona mua odotti mimaxin paketti. Huomenna vasta hyvä päivä onkin, kun vastaanotan mun miekkoseni lopullisesti kotiin armeijan leivistä. :3 Mutta tosiaan, mimaxin paketista paljastui tilaamani O.P.I:n neon revolution mini lakat. Täytyy sanoa että rakkautta ensi silmäyksellä <3 Ja nämä minilakat ovat myös ensimmäiset opini. Lakka paketti oli hyvin pakattu ja vastasi suurilta osin odotuksiani. Nimestä päätellen kyllä kuvittelin lakat vähän "neommiksi" (toi ei tainnu olla suomea).
Enivei, mutta lakkojen esittelyyn:
 O.P.I  White base:
O.P.I Don't say it, yellow it!


O.P.I. The time is Pow!


O.P.I. Pink Outside the box


O.P.I. Blue it out of proportion


O.P.I. Top Coat


Tälläiset ostokset tälläkertaa. Seuraavassa postauksessa tulette näkemään mun joulukynnet! 
Hyvää joululomaa kaikille sitä viettäville. :)

4 kommenttia:

  1. Mä himoitsin tota samaista laatikkoa joskus kauan sitten, mutta on vaan jäänyt hankkimatta. :D Varmaan sen takia kun pullot on niin pieniä.
    Mulla alko kans tänään kuukauden joululoma. 8))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun piti tilata joku yksittäinen opi aluks, mutta sit löyty tämä ja päätin sit ottaa tämän kun sai monta lakkaa kerralla. :) ihanan pitkä loma sulla! :o

      Poista
  2. kynsillä kuvaa 8) varsinki keltasesta ootan! :D

    VastaaPoista