"Your nails doesn't always have to shine, it must be love"

sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Cupcakes ♡

Tänään mun kaksoissiskoni tuli meille yökyläilemään ja pyysi jotain lakkauksia itselleen. Mulla oli ideat aika lopussa, mutta sitten siskoni keksi jospa kokeilisin hänen kynsilleen jotain mitä mun on pitänyt kokeilla, mutta en oo saanut aikaiseksi. Mulle välähti heti mieleen kuppikakku kynnet. Varsinkin kun siskollani on pikkuruiset kynnet, oli toteutus aika helppoa. Ikäväkyllä päädyin käyttämään taas sellaisia lakkoja joita käytän liian useasti. Tässä sen taas huomaa että jokaista väriä täytyis olla ainakin kymmentä eri sävyä. :D  
Cupcaket oli paljon yksinkertaisemmat toteuttaa kun kuvittelin. Aluksi meinasin käyttää sivellintä mutta dotting toolilla toteutus helpottui huimasti. Aluslakan päälle mun piti lakata kerros nuden sävyistä lakkaa, mutta en usko että se olisi mitenkään lopputulokseen vaikuttanut.. Kuppikakut kuitenkin peittää melkein koko kynnen.

 


Käytetyt lakat:
Mavala - super base (puuttuu kuvasta)
Nails Matt - Show girl
Nails - ?
China Glaze - sexy lady
Konad - speacial nail polish
Lumene - Fairytale
Strassit

C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti