"Your nails doesn't always have to shine, it must be love"

maanantai 23. joulukuuta 2013

Christmas Nails ♡

Tänään mä pääsen vihdoinkin esittelemään teille mun joulukynteni. :) Mulla oli taaas kerran vaikeuksia saada inspiraatiota. Selasin läpi blogit, weheartin ja instagramin inspiksen toivossa. Kaikenlaista olis löytynyt poroista jouluvaloihin. Päätin sitten vaan laittaa oman mielikuvitukseni pyörimään, kun mikään ei oikein napannut. Aluksi mun piti yhdistää punainen ja kultainen, mutta päädyin punaiseen ja hopeaan. Kun värit oli valittu, oli selvää että valkoisia lumihiutaleita on pakko kynsille saada. Ja taas olin kahden vaiheilla miettimässä leimaanko hiutaleet vai käytänkö siirtokuvia. 
Ja niinhän siinä kävi että leimaukset meni päin mäntyä ja turvauduin siirtokuviin. :D

(Pahoittelut taas kerran kuvan laadusta)
Mutta kuten kuvasta (saattaa) erottaa, näissä kynsissä on sekä mattaa että glitteriä. Sinänsä ne sopii toistensa kanssa mutta kuitekaan sinänsä ei..
Mutta kyllä uskoisin että viihdyn näillä kynsillä pari päivää. Nyt aion vaan rentoutua tämän iltaa, koska olen tänään joutunut tekemään kolmet eri lakkaukset. (Siskot kävi kylässä) :D
Käytetyt lakat:
Mavala - Super base
Markwins international - ?
Nails Matt - Metal
O.P.I - Top coat

Huomenna sit olis lähtö laivalle viettämään joulua murun ja mun perheen kanssa. :) Saattaa kuulostaa hassulta, mutta meille se on jo perinne mennä laivalle jouluksi. (Johtuen siitä että äiti työskentelee kokkina laivalla, ja joutuu olemaan usein jouluna töissä)
Mun mielestä joulut kotona tuntuu paljon enemmän "ei joululta" kun taas joulu laivalla tunuu kotoisemmalta. :)
Loppuun muutama kuva meidän joulutunnelmista:





Ja nyt joulutorttujen leivontaan! Ihanaa joulua kaikille! <3
Palaillaan taas joulun jälkeen. :)




C

2 kommenttia: