"Your nails doesn't always have to shine, it must be love"

keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Lila Fairytale ♡

Mulla on jo pitkän aikaa ollut inspiraation puutetta, ja tuntuu ettei mikään onnistu. Joka päivä mulla pyörii eri ideat päässä, mutta useimmat niistä kaatuu heti alkumetreillä.. välillä puuttuu tietyn väristä lakkaa ja välillä itseluottamus ei riitä edes kokeiluun. Sitä vaan toivois että löytyis kaikki maailman lakat, koristeet ja välineet. Jo pitkän aikaa mun on pitänyt tilata uusia lakkoja, mutta rahapolitiikka ei anna periks. :/
Tällähetkellä mulla on noin 60 lakkaa, ja niistä ehkä 5 on mun mielestä hyviä. Eli ei mikään ihme että oon joka päivä adeninan sivuilla lastaamassa CG:n lakkoja ostoskoriin lähettämättä tilausta. Päätin kuitenkin että yritän nyt mahdollisimman montaa käyttämätöntä lakkaa käyttää ennenkuin rupean tilaamaan uusia, ja pidän huolen että on myös varaa.
Mutta enivei! Tänään oli inspis niin nollissa että turvauduin taas kerran timantteihin (Mulle saa ehdotella jotakin kokeiltavaa jos tulee mieleen!!)
Aluksi meinasin jättää lakkaukset tähän, mutta musta tuntui että nämä vielä tarvitsivat jotakin kuviota.  Tällä viikolla oon pilannut niin monet lakkaukset kun oon alkanut koristelemaan, että uskonpuute ja epäonnistumisen pelko sai mut taas kerran valitsemaan leopardi-kuvion



Muuten oon ihan tyytyväinen, patsi sotkuisuudelta ei tälläkään kertaa vältytty.

Tässä vähän lähempää kuvaa peukalon kynnestä. (Timantit tosi suorassa) ;

Näihin lakkauksiin käytin:
Base coat
Lumene natural code - Have Fun
Lumene natural code - Fairytale
Mavala - pikakuivattaja
Mavala - Black (puuttuu kuvasta)
(Jos joku tuota valkoista ihmettelee, jouduin siis sekoittamaan lumenen have funia ja fairytale saadakseni lilaa) :/


C

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti