"Your nails doesn't always have to shine, it must be love"

keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Iloinen ylläri postilaatikossa ♡

Jippii! Pari päivää sitten tilaamani paketti adeninasta saapui tänään. Jotenkin aavistin sen jo töissä, ja en melkein pystynyt pysymään paikallani jännityksestä.  :D Mä en tiedä mitään parempaa tunnetta kun se, että postilaatikkoon kolahtaa adeninan maksikirje. Kotona sitten juoksin hakemaan saksia joilla voisin kirjeen avata, samalla typerä virne naamalla.. Johon äiti sit tokaisi: "mitäs sä nyt oot tilannut?" :D
Mutta siirrytään nyt kirjeen sisältöön!
Aivan ensimmäisenä silmiini osui lakka, jonka käteeni saamista olen odottanut tooodella kauan.. Nimittäin mun ihka ENSIMMÄINEN China Glaze!! Eikä mennyt kauaakaan kun jo pompin sitä halaten. :D 
China Glaze - sexy lady
8,95 e 

Tottakai toi ihanuus oli pakko testata pikimmiten ja tämä lakkaus kokemus oli parhain pitkään aikaan! Sivellin liukui lakatessa kuin unelma, eikä jättänyt raidan raitaa ja kuivui suht nopeasti. Mikä täydellisyys. ;)
Odotin sävyn olevan kyllä vähän pinkimpi, mikä tietty hiukan harmittaa, mutta viis siitä!

Enkä sit malttanut olla koristelematta, ja varsinkaan leimaamatta, sillä kirjeestä löytyi myös mun ihka ensimmäinen Konadin leimauslakka! Oon kyllä aikaisemmin leimaillut, mutta tuo speciaali lakka on uupunut. Samasta paketista löytyi uusi leimauslaatta. Joten oli aivan pakko alkaa leimaamaan. ;)





BM 204
0,99 e


Tälläinen tuli sitten lopputuloksesta. Ei omasta mielestäni mikään hienoin.. mutta ei hätää, aloittelijoita tässä vielä ollaan. ;)
Mulla oli vähän liian toiveikkaat ajatukset tuon leimaamisen suhteen. Jotenkin kuvittelin että oikea lakka takaa hyvän loppu tuloksen. :D Täytyy vaan reenailla lisää! Kuten kuvasta huomaa (jos huomaa, iphonen kamera ei ole mikään paras mahdollinen kamera) niin tuo leima ei kunnolla ole tarttunut, eikä ollut siinäkään vaiheessa kun painoin sen stampperiin. Kokeilin ensin kerran, yhtä huonolla lopputuloksella ja kun kokeilin toisen kerran..niin "antaa olla tää on iha hyvä".
En oikee ymmärrä mitä teen väärin. 




 C

5 kommenttia:

  1. Kokeile seuraavalla kerralla leimausta siten, että pyyhit sen ylimääräisen lakan siitä laatalta jollain vanhalla bonuskortilla tms, kevyesti, jotta sitä lakkaa jää siihen aavistus enemmän, ja siten toinen juttu on se, että siinä pitää olla nopeutta, jotta se henkäyksen ohut lakkakerros ei ehdi kuivua ennen aikojaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä vähän ajattelinkin että saattaa olla että oon hiukan hidas. Kiitos vinkistä :)

      Poista
  2. Jeee toinen alottelija, täällä on kans :D Ihanan ekan GZn valitsit, mä sain tänään kaks ekaa! Haha, kiva jäädä seuraileen muitakin untuvikkoja.

    Terkuin Jonna, http://not-another-mannequin.blogspot.fi/

    VastaaPoista