"Your nails doesn't always have to shine, it must be love"

tiistai 4. maaliskuuta 2014

Ai missä mä olen ollut?

Hola! Mä taidan viimeksi olla kirjoittanut 2 Helmikuuta. Hups.. Pikku tahaton tauko siis pääsi tulemaan. Aloitetaan nyt vaikka siitä että meidän tietokone on ollut helmikuusta saakka rikki jonka vuoksi en ole päässyt kirjoittelemaan. Toki olisinhan mä voinut puhelimella tulla kirjoittelemaan.. Muttakun oon vihdoinkin saanut siis sen uuden kameran, en enää vaan pysty tyytymään puhelinkuviin!
Toisekseen mehän saatiin siis perheenlisäystä, ja vähä aikasitten saatiin taas yksi uusi kämppäkaveri :)

 
Hermeliini risteytys Dani & Leijonanharjas risteytys Nuutti.

Niin vähän ajan sisään on tapahtunut kaikkea mahdollista niin paljon, että yksinkertaisesti kynnet ja blogi on saanut jäädä breikille. Tällä hetkellä mulla on menossa päättöharjoittelu, joka tuntuu vievän kaiken mun ajastani! Mutta onneks mä valmistun sit toukokuussa, jes. Valmistumisen ja kesätöiden jälkeen saattaa puhaltaa uudet tuulet, kun meikäläinen laittoi hakemuksen Terveydenhoitaja/Sairaanhoitaja koulutukseen. Toivotaan parasta että pääsen jatkamaan opiskelua. :) Nyt kun miekkonen ei ole enää armeijan leivissä on tuntuu kaikki mahdolliselta.

Sentään tämän tauon aikana en ole jättänyt kokonaan kynsihömpötyksiä, vaan harjoiteltu ollaan kuitenkin:






Enköhän mä pian pääse taas bloggaamiseen makuun :)


Ps..Vesileimat puuttuu koska koulun laina läppäri ei suostu yhteistyöhön.

C

2 kommenttia:

  1. Söpöjä uusia asukkeja ja kivoja lakkauksia.Blogissani jälleen arvonta joten käyhän koittamassa onnea =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Täytyy käydä osallistumassa ^^

    VastaaPoista